Besøk oss

Utstillingen er åpen for besøk i grupper av skoleelever og annet interessert publikum. Elevene vil normalt bli guidet av lærere fra Oslo Handelsgymnasium i skolens åpningstid, mens andre interesserte får omvisere fra Oslo Guidebureau, vanligvis etter skoletid og i helger og skoleferier. Alle omvisninger skjer etter avtale, og gruppestørrelsen for elever er max 30; for andre interesserte 15 personer. Omvisning for elever er gratis. Om priser for andre besøkende, se Oslo Guidebureau.

Fordi bunkeren er fredet, har det ikke vært mulig å få til en universell utforming av utstillingslokalene. Vi forsøker likevel å legge til rette for besøk av personer med funksjonsnedsettelser. Oppgi spesielle behov i mailen som sendes for å bestille besøk, så ser vi hva vi får til.